Do historii przeszły motocykle gaźnikowe, pomimo ich niezawodności i prostoty. Można było je również łatwo tuningować, przeważnie poprzez zmiany w ustawieniach gaźników. Od kilku lat, po zastosowaniu przez producentów systemów wtrysku paliwa i możliwości zmiennych map zapłonowych wrosło zapotrzebowanie na sprzęt do pomiaru i ustawień osiągów silników motocyklowych.
Jak szybko postępuje unowocześnianie elektroniczne motocykli przekonaliśmy się w firmie K+K Kwiecień Motocykle. No niestety rozwój techniki zmusił nas do wymiany hamowni. Obecnie, już zamontowana, jest najnowocześniejszą w Polsce i jedną z lepszych w Europie.
Nowa hamownia służy do pomiaru i tuningu motocykli, skuterów,atv quad.
Co pozwala nam na:
Akceleracje RAM AIR od 0 km/h do 360 km/h
Pomiar dynamiczny elektro wirowy "eddy brake currently" w połączeniu
z hamulcem elektro mechanicznym powietrznym na zasadzie tensometru
Pomiar mocy motocykla, quada, , atv, skutera
Pomiar pod obciążeniem AFR /Lambda oraz wszystkich składowych spalin
jak C, CO , HC , NO , CO2, 02 na każdym pośród cylindrów w czasie
rzeczywistym przy jedno razowym pomiarze podczas akceleracji ram air oraz obciążeniem.
Korektor uślizgu koła na rolce
Możliwość odtworzenia realnych warunków drogowych oraz warunków panujących na torach europejskich podczas strojenia motocykla na hamowni
Dzięki kabinie ciśnieniowej akceleracja ciśnienia atmosferycznego
Czy potrzebna jest tak nowoczesna hamownia?
Wszystko zależy od prac jakie wykonuje serwis. Jeżeli do tuningu serwis używa gotowych map i jedynie je wgrywa lub dokłada do układu dodatkowy moduł to i tak nic nie jest w stanie zrobić jak jedynie pokazać klientowi parametry przed wgraniem mapy i po jej wgraniu.
Firma K+K Motocykle współpracuje z zawodnikami w tym z innych krajów przy przygotowaniu motocykli na tor. Pozwala to na ciągłe poznawanie nowości w tym zakresie i ich wykorzystanie. Obecnie posiadana hamownia pozwala dostroić motocykl zgodnie z potrzeba klienta. Np. można sprawdzić czy zgodnie ze zleceniem po zamknięciu manetki gazu motocykl hamuje silnikiem lub nie. Elektronika daje tak wiele możliwości zmian nie tylko w mapach zapłonu i mapach paliwa ale pozwala również na możliwość regulacji innych ustawień.
Dla przykładu, można zdjąć blokady szybkości /V-Max/ czy ograniczyć moc silnika w Quadzie do mocy/ 15kW/ pozwalającej go zarejestrować. Jeżeli już wykonaliśmy taka pracę należy mieć urządzenie, które nie tylko pozwoli zmierzyć zmiany, ale też można na nim wykonać symulację strojenia i sprawdzić symulacyjne zachowanie silnika i pojazdu w czasie symulowanej jazdy. Reasumując. Chcesz zmienić parametry silnika, zarejestrować Quda, tuningować skuter zleć to profesjonalnej firmie K+K Kwiecień Motocykle.
Szczegółowa i kompleksowa naprawa motocykli pozwala nam dbać o Państwa
bezpieczeństwo podczas jazdy, a to jest dla nas rzecz najważniejsza.
Dlatego jesli kochasz bezawaryjną jazde i szanujesz swoje życie to
zapraszamy.
Zaufało nam ponad 10 000 klientów